09:28 | پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سیستم عامل ios

حمله هکرها به آیفون و آی‌پد از راه دور
پایگاه خبری راد: هنگامی­که آی­فون خود را به یک لپ‌تاپ متصل می‌­کنید، مراقب باشید؛ محققان یک حمله برای کاربران آیفون و آی‌پد شناسایی کرده­‌اند که می‌تواند این امکان را به کسی که به او اعتماد دارید بدهد تا از راه دور کنترل مداوم به دستگاه اپل شما داشته باشد.
والدین و غصه فاش شدن اطلاعات نوجوانان
پایگاه خبری راد: یکی از محققان امنیتی، دو سرور نشتی از یک شرکت مستقر در کالیفرنیا را کشف کرده که آدرس‌های ای‌میل و کلمه عبور والدین و نوجوانان را بدون حفاظت ذخیره کرده است.
اپل "سلامت دیجیتال" را معرفی می‌کند
پایگاه خبری راد: اپل انتظار دارد که ویژگی‌های سلامت دیجیتالی را برای محصولات اپل مانند آی فون و iPad در کنفرانس توسعه جهانی WWDC معرفی کند. عملکرد به اصطلاح سلامت دیجیتال به کاربران کمک می‌کند تا زمان استفاده از هر برنامه و زمان کلی استفاده کاربر از دستگاه در یک دوره زمانی خاص را ثبت می کند.
ویژگی جدید گوگل برای کمک به نوشتن سریع‌تر
پایگاه خبری راد: گوگل به تازگی یک ویژگی جدید به منظور کمک به کاربران برای نوشتن و ارسال ایمیل سریع‌تر از همیشه ارائه داد.
آپدیت جدید iOS تنها برای آیفون ۶ به بعد، عملکرد باتری را بهبود می‌بخشد
پایگاه خبری راد: اپل به تازگی اعتراف کرده است که نسخه به روزرسانی شده سیستم عامل iOS ۱۱ تنها برای گوشی‌های آیفون ۶ و جدیدتر عملکرد بهبود باتری را خواهد داشت.
امنیت اندروید همانند رقیبش iOS است
پایگاه خبری راد: گوگل در تازه‌ترین گزارش سالانه خود در خصوص امنیت سیستم عامل اندروید، می گوید امنیت اندروید هم‍پای رقیب خود iOS است.
نسخه به‌روزرسانی شده برای آیفون‌ها منتشر شد
پایگاه خبری راد: اپل نسخه جدید به‌روزرسانی شده ۱۱.۲.۶ از سیستم عامل iOS را به منظور برطرف کردن مشکل هنگ کردن گوشی‌های آیفون منتشر کرد.
افزودن سوابق پزشکی کاربران در نسخه بعدی iOS
پایگاه خبری راد: شرکت اپل تحت تاثیر توجه بیشتر به سلامتی کاربرانش، قصد دارد در نسخه بروزرسانی جدید سیستم عامل iOS خدمات سلامتی بیشتری را فراهم کند.
شکایت کاربران از اپل ادامه‌دار شد
پایگاه خبری راد: تا کنون ده‌ها شکایت از کاهش سرعت عمدی تلفن‌های همراه اپل در روسیه در دادگاه به ثبت رسیده است.
تماس صوتی بر بستر وای فای راه‌اندازی شد
پایگاه خبری راد: همراه اول اعلام کرد مکالمه تلفنی بر بستر وای فای (وای فای کالینگ) که پیش از این به صورت پایلوت راه اندازی شده بود، به صورت تجاری و رسمی در کشور راه اندازی شد.
فیس آیدی آیفون ۱۰ با بروزرسانی iOSاز کار میفتد
پایگاه خبری راد: گزارش ها حاکی از آن است که نسخه جدید بروزرسانی شده سیستم عامل iOS نیز مشکل داشته و باعث شده فناوری تشخیص چهره هوشمند آیفون ۱۰ از کار بیفتد.
هشدار درباره دسترسی‌هایی که خودتان به نرم‌افزارها می‌دهید
پایگاه خبری راد: یک متخصص در حوزه امنیت فناوری اطلاعات با بیان اینکه هنگام نصب یک نرم‌افزار بدون خواندن، ممکن است مسائل امنیتی و نقض حریم شخصی برایتان پیش بیاید، گفت: بسیاری از افراد نمی‌دانند چه دسترسی‌هایی در اختیار برنامه‌نویسان قرار می‌دهند. حتی خود برنامه‌نویسان گاهی دسترسی‌ها و درپشتی‌هایی برای خود باز می‌کنند و اجازه را هم رسما از شما می‌گیرند.
دستگاه‌های مجهز به بلوتوث هک می‌شوند؟
پایگاه خبری راد: بالغ بر پنج میلیون گوشی و سایر دستگاه‌های الکترونیکی که به بلوتوث مجهزند، در معرض هک شدن قرار دارند.
صفحه قبل | صفحه بعد